zaterdag 4 augustus 2012

Dag 15- Sea World

Prachtige dag gehad in Sea World. Super attracties en de dieren waren ook om met open mond naar te kijken. Hoewel ik het jammer vind dat ze hier opgesloten zitten. Soms zijn dit ook zieke dieren die niet meer terug kunnen naar hun natuurlijke biotoop...
Aure en Gerdi hebben de loopings van hun leven gemaakt op 'Kraken' en 'Manta' Ik waagde mij enkel op 'Manta' en mijn maag verteerde dit net dus bleef ik toen maar rustig voor de rugzak zorgen ;-) . Op de 'Journey of Atlantis' waren ze 'soaking wet' :-)
Ook de shows en vuurwerk waren  mooi met entertainment op z'n Amerikaans!




Kraken



Vriend van Nemo

Jorney of Atlantis ( mengeling van Pirats of the Caribien-Disney Parijs- en Super Splash -Plopssa-)



croissant choccolatee

Aure haar lievelingetjes (ze voelen aan als zeemvelletjes maar dan iets glibberig)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten